Nieuws, maart 2017

31 maart 2017

SP: Sportbank voor minder bedeelden

Een Sportbank om kinderen uit arme gezinnen te kunnen laten sporten. Daarvoor pleit Helma Oostelbos van de SP in Tilburg die hiervoor een voorstel in de maak heeft dat ze binnenkort aan de Tilburgse raad voorlegt.

27 maart 2017

Helma Oostelbos (SP): Ieder kind moet kunnen sporten.

21 maart 2017

Succesvolle pilot met ervaringsdeskundigheid in wijkteams dankzij SP

Een jaar geleden heeft de SP bij de perspectiefnota een motie ingediend om de inzet van ervaringsdeskundigheid te vergroten bij de wijkteams in Tilburg. Wethouder Hans Kokke (SP) heeft toen toegezegd hiermee aan de slag te gaan. Zie ook dit stuk van 18 juli 2016.

16 maart 2017

SP Tilburg: bedankt voor het vertrouwen

SP Tilburg wil via deze weg al haar kiezers bedanken. 11,3% van de stemmers in Tilburg koos voor de SP. De campagne in Tilburg biedt in ieder geval erg veel hoop. Er is veel gefolderd en geflyerd, we zijn de wijk in gegaan, we hebben op de Heuvel gestaan en onze jongeren hebben een enorm geslaagde fietsactie achter de rug. Eenieder die gisteren op het SP-kantoor was zag dat het vol zat en dat onze jongerenafdeling groeit als kool. Er zijn nu bijna 50 ROOD-leden, waarmee Tilburg achter Amsterdam de grootste jongerenafdeling heeft. Dat biedt hoop op een mooie SP-toekomst in Tilburg.
Vanaf vandaag zijn alle peilen gericht op de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. De campagne is vandaag begonnen!

11 maart 2017

Uitslagenavond verkiezingen 15 maart

De afgelopen weken hebben we veel campagne gevoerd om met de SP een goed resultaat te halen bij de komende verkiezingen van komende woensdag, 15 maart! We staan op winst in de peilingen en groeien steeds verder. Kom met ons de uitslagen volgen, dan maken we er samen een feestje van. Vanaf 20:00uur bent u welkom op de Piushaven 29.

8 maart 2017

Bart van de Camp stopt als commissielid SP Tilburg

Bart van de Camp stopt per direct met zijn werkzaamheden voor SP Tilburg. Bart is in het verleden voorzitter en raadslid geweest en was nu nog actief als commissielid. Voor zijn jarenlange verdienste kreeg hij afgelopen zomer de Zilveren Tomaat. Fractievoorzitter Fráncy van Iersel: "Ik dank Bart voor de jarenlange inzet voor onze afdeling. Hij heeft veel gedaan voor ons. Het is goed dat Bart nu meer tijd thuis te besteden heeft."Lees verder