Gezocht: nieuwe SP-volksvertegenwoordigers

30 maart 2017

Gezocht: nieuwe SP-volksvertegenwoordigers

De SP zet zich op alle fronten actief in voor meer menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Of het nu gaat om wonen, werken, zorg, milieu of onderwijs. We doen dat altijd samen met de mensen die het aangaat. Op straat, in de buurt en ook in de gemeenteraad. In Tilburg zijn we nu met zes raadsleden de tweede partij in de gemeenteraad. En met onze eigen wethouder nemen we ook deel aan het gemeentebestuur.

In maart 2018 zijn er weer raadsverkiezingen. Natuurlijk willen we met zoveel mogelijk goede SP-volksvertegenwoordigers in de nieuwe gemeenteraad.

Daarom deze oproep: Wil je namens de SP in de nieuwe gemeenteraad? Meld je dan snel aan. Je moet wel SP-lid zijn, in Tilburg wonen, en mee willen doen aan onze afdrachtregeling.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een gemotiveerde aanmelding en CV naar afdelingsvoorzitter Bob Jansen (bob@sptilburg.nl). Dat kan tot 31 juli 12.00 uur. Wil je eerst meer informatie? Ook daarvoor kun je terecht bij de afdelingsvoorzitter. Tevens zal er in juni of juli een informatieavond georganiseerd worden waarin meer informatie verschaft zal worden over het raadslidsmaatschap bij de SP.

Procedure kandidaat-raadsleden gemeenteraadsverkiezingen 2018

31 juli 12.00:                       Deadline aanmelden kandidaat-raadsleden. Eenieder die interesse heeft wordt verzocht een CV en motivatiebrief te sturen naar Bob Jansen (bob@sptilburg.nl).

Augustus/september:         Gesprekken kandidaat-raadsleden met leden van de kandidatencommissie.

1 oktober:                          Concept programma en kandidatenlijst bekend.

23 november:                   ALV waarin de leden het definitieve programma en kandidatenlijst kiezen.