Acties

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Buurtbezoek Vogeltjesbuurt

Op zaterdag 11 november gaan we op wijkbezoek in de Vogeltjesbuurt. We staan met een tent op het Pater van den Elsenplein en gaan ook langs de deuren.

Ramenlapactie

We gaan woensdagmiddig 8 november de ramen wassen bij Tilburgse bedrijven en organisaties, zodat ze met schone ramen hun zicht op de samenleving weer terugkrijgen.

Actie Moerenburg

De SP Tilburg maakt zich enorm zorgen over de plannen om een recreatiepark te bouwen in één van de meest laatste plekjes natuur van onze stad. Wij gaan daarom samen met verschillende andere organisaties demonstreren. We hopen op een hoge opkomst, dus nodig je vrienden en familie uit, zodat we echt een vuist kunnen maken tegen deze plannen.

Wij willen geen horeca, geen parkeerplaatsen en geen commerciële invulling in een prachtig stukje Tilburgse natuur!

Kerstactie

Om de feestdagen met onze stad te vieren, gaan we op 15 december tussen 11:00 en 14:00 op de hoek van de Heuvelstraat en de Willem II straat mensen vragen welke wens ze voor Tilburg hebben. Mensen kunnen een bekertje chocolademelk krijgen en zich meteen inschrijven als Vriend van Rechtvaardigheid. Leden die aan willen sluiten kunnen zich verzamelen op het SP kantoor om 10:30!

Campagnedag Jeruzalem

Campagnedag in Jeruzalem