Jongeren - in de SP

Binnen SP Tilburg is in 2014 een jongerengroepje gestart. Door bijeenkomsten te organiseren geven we de jongeren binnen de SP een laagdrempelige mogelijkheid om elkaar te leren kennen. Samen een inhoudelijke film kijken, een artikel of boek bediscussiëren en natuurlijk een gezellige babbel met hapje en drankje erbij.

Dit geeft de jongeren binnen de SP de mogelijkheid om gedachtes uit te wisselen, activiteiten en acties te organiseren. Het is tevens een makkelijke en gezellige manier om kennis te maken met de afdeling. Wil je meer informatie of eens langskomen op een bijeenkomst? Mail naar Josephine: josephine@sptilburg.nl

onze nieuwsberichten vind je hier: Jongeren.

op de hoogte blijven van acties zie agenda.

Laat de tekst voorlezen door Readspeaker

ROOD Tilburg officieel van start!

Na maanden van voorbereiden, hard werken en actievoeren heeft Tilburg vanaf heden weer een officiële jongerenafdeling, een ROOD-groep. Het is voor het eerst sinds jaren dat Tilburg een officiële ROOD-afdeling heeft en momenteel is het (nog) de enige jongerenafdeling in de provincie Noord-Brabant. De ROOD-afdeling is bedoeld om jongeren van 28 jaar en jonger een plek te geven binnen de SP om zodoende als jongeren te strijden voor een eerlijkere en rechtvaardigere samenleving. Aankomende dinsdag, 30 juni, zal er weer een bijeenkomst zijn om de plannen voor de toekomst te bespreken. Alle jongeren in de SP en sympathisanten zijn van harte welkom!

Agenda ROOD Tilburg 2017

De jongerenavonden vinden twee keer in de maand plaats.