Informatiebijeenkomst

Thema-avond Dag van de Arbeid

Op de Dag van de Arbeid organiseren wij samen met FNV Midden-Brabant , PvdA Tilburg en GroenLinks Tilburg een thema-avond op het vakbondshuis. Onze eigen Hans Kokke zal één van de sprekers zijn.

Scholing SP Bestuur

Het bestuur van SP Tilburg, de fractie en de afdeling verzetten enorm veel werk om met daadkracht voor Tilburg op te kunnen treden. De aankomende periode, de vele actie's, onderzoeken en partij-inspanningen moeten zo sterk en professioneel mogelijk uitgedragen, ten gevolgen het bestuur hier deelneemt aan een opleidingsavond. Ten behoeve van hun eigen kennis, alsmede om met daadkracht in de gemeente te kunnen optreden. Niet alleen woorden, maar ook daden!

Ledenbijeenkomst PS2019

De conceptkandidatenlijst en het conceptverkiezingsprogramma bespreken van de Provinciale Statenverkiezingen van 2019

Lees hier de stukken (alleen leden)

Thema-dag Groen: Iedereen voor een groen, duurzaam en dus gezond Tilburg!

Thema-dag over de staat van groen, duurzaam en milieu in Tilburg. Ons raadslid Kees van Ham vertelt over de laatste stand van zaken en verzamelt input voor ons nieuwe verkiezingsprogramma. Voor lunch wordt gezorgd.