Oisterwijkse SP’ers trekken aan de Noodrem

6 november 2005

Oisterwijkse SP’ers trekken aan de Noodrem

Binnenkort zit heel Nederland ermee opgezadeld; het nieuwe zorgstelsel. Artsen zijn tegen, patiënten zijn tegen, de bevolking is tegen en toch gaat het nieuwe zorgstelsel gewoon door. De SP’ers roepen Oisterwijkers op hun stem ook te verheffen tegen dit plan van het kabinet.

Actie NoodremDoor middel van actiekaarten zamelen zij handtekeningen in om het kabinet te laten zien dat de bevolking het liefst ziet dat de beslissing rond dit zorgstelsel wordt teruggedraaid. Ook bezorgen de SP’ers huis aan huis de actiekaarten, zodat de mensen die zij mislopen ook de gelegenheid krijgen hun steentje bij te dragen. In december zal één van de leden namens de SP-werkgroep Oisterwijk over het zorgstelsel inspreken in de gemeenteraadsvergadering.

U kunt de SP’ers tegen het lijf lopen op verschillende plaatsen:

• Op 17 november en 8 december bij winkelcentrum Pannenschuur in Oisterwijk
  • Op 18 november en 9 december in het centrum van Oisterwijk
  • Op 25 november en 2 december in het centrum van Moergestel

Vanwege deze actie is er een extra ledenbijeenkomst gepland. Deze zal plaatsvinden op maandag 28 november 2005 in De Coppele, Willem de Zwijgerlaan 61 in Oisterwijk. Om 20.00 uur staat de koffie klaar. Leden kunnen zich via e-mail aanmelden.

Wilt u meer informatie over de werkgroep of heeft u zin om mee te helpen met de actie, laat het ons gerust weten. U kunt contact opnemen met Nathalie via e-mail of via telefoon (013-580 23 20).

Werkgroep Oisterwijk
Actie Noodrem