Druk druk druk

15 november 2006

Druk druk druk

Normaal gesproken vergadert de SP gemeenteraadsfractie op dinsdagavond, maar gisteren hadden alle leden een klus buitenshuis. De verkiezingscampagne beïnvloedt natuurlijk ook het lokale werk van de SP.

Raadslid Veerle Slegers was bij het jongerendebat in 013, waar SP Kamerkandidaat Jasper van Dijk zich bevlogen betoonde voor een zaal vol ROC-leerlingen. Raadslid Bart van de Camp had de leiding over een groep vrijwilligers die ‘de straat op’ ging om huis-aan-huis aan te bellen, folders af te geven en een praatje te maken. Raadslid Paul Huijgen zat vast op het stadhuis waar hij een vergadering over de subsidies die Tilburg jaarlijks financiert bijwoonde. Raadslid Johan van den Hout was op tournee langs Tilburgse coffeeshop en het debat hierover tussen raadsleden en coffeeshophouders. Raadslid Marjolein Buijssen was aanwezig bij het debat tussen priester-hoogleraar Antoine Bodar en de Tilburgse homo-organisatie Embrace Pink.

En ’t gaat maar door, vanavond het laatste campagneoverleg om de puntjes op de I te zetten, morgenmiddag het onderwijsdebat van Fontys en ’s avonds komt SP senator Tiny Kox in het Milieucafé. Zaterdag weer massaal present in de binnenstad en bij diverse winkelcentra en bij het Brabants-Dagblad debat in 013 waar Agnes Kant de SP zal vertegenwoordigen. Maar met de peilingen zoals ze zijn is alles de moeite waard!

TVP raadslid Loes Dielissen neemt een jointje in coffeeshop De Muze... Debat met Antoine Bodar en Embrace Pink

Campagne agenda