SP scholingsavonden in Kaatsheuvel

2 oktober 2007

SP scholingsavonden in Kaatsheuvel

Altijd al meer willen weten over het ontstaan van de SP? Ook benieuwd naar hoe onze partij in elkaar steekt? Heb je zin om andere SP’ers te leren kennen en samen door workshops te leren en een actieve bijdrage te leveren aan de afdeling? Wil je actiever worden binnen de afdeling? Dan zijn onze driescholingsavonden zeker iets voor jou!

De term ‘scholing’ roept misschien een beeld bij je op van een aantal mensen aan een tafeltje die stil zitten te luisteren en te schrijven en twee mensen die met eentonige stem wat theoretische feiten de ruimte in sturen. Dat is niet de bedoeling van onze scholing! Wij zien liever een gezellige, interactieve avond waar je gelegenheid genoeg krijgt om mee te denken en vragen te stellen. Op de scholingsavonden zal uitgebreid stilgestaan worden bij de geschiedenis, de ideologie en de visie van de SP. Ook wordt er aandacht besteed aan het thema 'lokaal activisme'.

De scholing is in eerste instantie bedoeld voor de SP-leden woonachtig in de gemeenten Loon op Zand en Waalwijk, maar leden uit andere delen van de afdeling staat het natuurlijk vrij om zich ook aan te melden. De drie scholingsavonden gaan plaatsvinden van 20.00 uur tot 22.00 uur in De Gildenbond in Kaatsheuvel. De data kun je alvast in je agenda noteren: dinsdag 20 november, dinsdag 4 december en dinsdag 18 december..

Aanmelden? Dat kan! Stuur een mailtje met je naam en telefoonnummer naar loonopzand@sp.nl of bel naar 0416-363463.

.

Ledenwerkgroep Loon op Zand