28 november: Politiek café 'Nu U!' in Kiosk, Loon op Zand

22 november 2007

28 november: Politiek café 'Nu U!' in Kiosk, Loon op Zand

De SP-ledenwerkgroep Loon organiseert op 28 november een politiek cafe in de Kiosk, Loon op Zand. Met het congres nog vers in het geheugen zal Tiny Kox, SP-fractievoorzitter in de Eerste Kamer, zijn visie geven op de toekomst van de SP. Welke uitdagingen staat de SP te wachten al derde partij van het land? Hoe bevalt de rol van oppositieleider? Maar ook: hoe bereiden we ons voor op het eerste SP-kabinet?

Ook lokale thema's zullen uitgebreid aan bod komen, van kasteelweide tot de reconstructie van N261 en van het 'bruisend dorpshart' van Kaatsheuvel tot burgerparticipatie. De ledenwerkgroep zal deze avond voor het eerst de degens kruisen met de fractievoorzitters uit de Loonse gemeenteraad. Gitarist, zanger en entertainer Robert Smith zal de avond opluisteren met muziek en scherpe teksten en daarbij ook het publiek aan het werk zetten.

Politiek Café 'Nu U!', 28 november 2007. Aanvang: 20.00. Locatie: De Kiosk, Oranjeplein 20a, Loon op Zand. Toegang gratis.