ROOD op TIK-markt

20 augustus 2008

ROOD op TIK-markt

Net als de voorgaande jaren stond ook dit jaar ROOD met een aantal prominente gasten weer op de tilburgse TIK-markt, de eerstejaars studenten konden daar kennismaken met de SP in het algemeen en met ROOD Tilburg in het bijzonder. Deze keer op een wat centralere plek als andere jaren en dit was goed te merken aan de bezoekers aantallen!

Gijs Houtbeckers en Micky Broekmeulen
Gijs Houtbeckers (voorzitter ROOD landelijk) en Micky Broekmeulen (ROOD Tilburg)

De aankomende studenten konden, net als minister Plasterk, een proefballonnetje oplaten.
ProefballonnenMet de proefballonnen wil ROOD duidelijk maken dat mooie plannen ook echt voor goed onderwijs en goede studiebegeleiding moeten staan. Omdat studenten het beste weten waar ze behoefte aan hebben in het onderwijs, is het belangrijk dat ook zij mee kunnen denken over de inrichting en de mogelijkheden van de studie. Daarom kunnen studenten een prijs winnen voor hun idee, maar ook is er een prijs voor de verst gekomen ballon. Heb jij een goed idee voor het hoger onderwijs?
Vul het dan hier online in.

Sharon Gesthuizen en Lies van Aelst
Sharon Gesthuizen, Tweedekamerlid voor de SP, Lies van Aelst, het jongste SP-Statenlid (prov. Zuid-Holland) en op de achtergrond Bart v/d Camp (SP-raadslid in Tilburg)

Sharon in gesprek met een bezoeker
Sharon wilde in discussie met jongeren over van alles en nog wat

Gijs maakt reclame voor code ROOD

Bart en Bart
Bart en Bart. De Grote en de Kleine?

Laat je eigen proefballon op!