Rondje politiek

24 februari 2010

Rondje politiek

Zondag 28 februari kunt u niet alleen een biertje of een glaasje fris nemen in de binnenstad, maar vanaf 20.30 uur ook genieten van een “Rondje Politiek”! Die avond presenteren negen politieke partijen zich aan de Tilburgers in negen verschillende café's. Uiteraard doet de SP mee met een spetterende avond en wel in Café Stoffel. Op het programma staan de 3 J's en Xander de Buisonjé. Uiteraard zal ook Bob Fosko langskomen om o.a. ons campagnelied te zingen: Jij-Ik-Wij SP!

Maar zo'n avond draait natuurlijk om meer dan amusement alleen: op 3 maart zijn er immers de gemeenteraadsverkiezingen. Daarom zullen er uit alle lagen van de politiek SP'ers aanwezig zijn. Uit Den Haag geven Sadet Karabulut uit de Tweede Kamer en Tiny Kox uit de Eerste Kamer acte de presence en uit de Tilburgse politiek Johan van den Hout (wethouder en lijsttrekker) en Veerle Slegers (fractievoorzitter).

Bent u benieuwd of een liefdesrelatie met de SP er in zit? Als bezoeker krijgt u de gelegenheid om te SPeeddaten met een van de bovengenoemde personen. Bent u niet op uw mondje gevallen? Tijdens de debatwedstrijden kunt u dat niet alleen bewijzen maar er óók nog een leuke prijs mee winnen. Op de Hall of Fame kunt u uw complimentjes kwijt en op de Hall of Shame zaken die beter moeten. Daarbij zult u de hele avond kunnen genieten van een - hoe kan het ook anders? - lekkere tomatensoep-met-bite, aangeboden door Stoffel.

28 februari is de uitgelezen kans om kennis te maken met zittende raadsleden en nieuwe kandidaten. De uitgelezen kans om de SP-sfeer te proeven. De uitgelezen kans om met SP-leden in gesprek te komen en de SP te (her)ontdekken. Mis het niet!

Tilburg.com: Zondagavond politieke kroegentocht