Red de Postbode!

6 september 2010

Red de Postbode!

Onder het motto ‘Red de postbode’ demonstreren postbodes op zondag 12 september 2010 tegen de massaontslagen die TNT Post door wil voeren. Betoon je solidariteit met de 15.000 gezinnen die getroffen worden als de plannen onverkort doorgang vinden. De demonstratie/ manifestatie start om 13:00 uur op Plein 1940 (vlakbij metrostation Churchillplein) waarna we demonstratief door het centrum van Rotterdam lopen.

Met het motto: in Amsterdam maken de aandeelhouders het bedrijf kapot; in Den Haag doet de politiek er nog een scheppie bovenop – maar in Rotterdam gaan we laten zien dat het feestje mooi niet doorgaat! Nee tegen massaontslag en intimidatie. Ja tegen eerlijke arbeidsvoorwaarden in de hele postsector.

Verschillende sprekers, waaronder SP fractievoorzitter Emile Roemer, zullen de TNT’ers een hart onder de riem komen steken.

Kom die zondag niet alleen, maar met je gezin. Want als er 15.000 mensen uit moeten gaat dat ten ook koste van hun gezinnen. Draag ook zoveel mogelijk TNT bedrijfskleding en neem je oranje vuvuzela mee.

www.reddepostbode.nl