24 augustus 2012

Beste SP'er,

SP- 50 Plussers mogen dit jaar gratis naar de 50plusBeurs!

De 50PlusBeurs vindt plaats van dinsdag 11 september tot en met zaterdag 15 september in de Jaarbeurs te Utrecht.

De SP is al sinds jaar en dag met veel succes aanwezig op deze beurs. Dat maakt dat SP-leden daar dit jaar gratis naar toe kunnen. De gratis entree kaarten kunnen in de periode van 17 augustus tot en met 1 september worden besteld op www.plusticket.nl . Klik op het SP logo en bestel onder vermelding van het SP-lidnummer. Het kaartje wordt dan per e-mail toegezonden en kan vervolgens worden uitgeprint. Telefonisch bestellen kan ook tegen een vergoeding van 2.50 euro voor afhandeling en verzendkosten. Bel 026-3779736. Tot slot: Op dinsdag 11 september gaan we flink uitpakken in het kader van de verkiezingen die daags daarna plaats vinden. Renske Leijten heeft al laten weten dat zij die dag op de beurs aanwezig zal zijn en in debat zal gaan met vertegenwoordigers van andere partijen.
Met vriendelijke groet,

Hans van Heijningen