SP op Stokhasselt Parkfestival 2012

30 augustus 2012

SP op Stokhasselt Parkfestival 2012

Op zaterdag 1 en zondag 2 september a.s. organiseert de Stichting Stokhasselt 88 voor de derde keer het Stokhasselt Parkfestival.

Op zondag 2 september zal ook de SP deelnemen aan de informatiemarkt die gehouden voor politieke partijen in verband met de landelijke verkiezingen op 12 september

Het tweedaagse festival wordt georganiseerd door vrijwilligers uit de wijk en is in eerste instantie ook gericht op wijkbewoners. Daarnaast zijn ook andere belangstellenden, die een beeld willen krijgen van deze wijk en haar bewoners, zijn van harte welkom. De activiteiten zijn voor jong en oud en vinden plaats in het wijkpark Stokhasselt dat grenst aan de Stokhasseltlaan.

Het betreft onder meer een vrijmarkt, een informatiemarkt, kinderactiviteiten, demonstraties, muzikale optredens, enz. Op zaterdag zijn op de informatiemarkt allerlei welzijnsinstellingen
vertegenwoordigd die in en voor de wijk actief zijn. Op zondag wordt een informatiemarkt gehouden voor politieke partijen in verband met de landelijke verkiezingen op 12 september a.s.