Eerste SP-café is succes

19 november 2013

Eerste SP-café is succes

Afgelopen maandag vond het eerste SP-café voor enthousiaste jonge Tilburgse SP-leden plaats. Nine Kooiman vertelde enthousiast en aanstekelijk over haar werk in de Tweede Kamer. Hoe ze de overstap maakte van werk in de jeugdzorg en nu nog veel meer kan betekenen voor haar vroegere cliënten en hun ouders.

Oprechte interesse en contact maken met mensen, daarmee maakt ze het verschil. Een mooi voorbeeld hiervan zijn al haar contacten in het gevangeniswezen en dat gecombineerd met haar dossierkennis heeft tot een mooie aanpassingen geleid in de plannen van staatssecretaris Teeven.

Bij de SP Quiz kwamen wat SP spotjes uit de oude doos en wie wist er nu nog dat de SP in Tilburg al in 1982 in de gemeenteraad kwam?

Maar het echte werk van de SP vind natuurlijk plaats op straat. Miloš Todorović van ROOD vertelde over spannende acties en hoe leuk het is om met andere jongeren op te komen voor onze idealen.

Op het einde van de avond werden meteen de agenda’s gepakt om elkaar snel weer te ontmoeten en nieuwe plannen te maken! Wordt vervolgd…

Wil je er de volgende keer bij zijn? Mail naar:            Nicolle van Hoof of Bob Jansen