SP Tilburg organiseert algemene ledenvergadering en informatieavond voor haar leden

25 maart 2014

Op dinsdag 22 april a.s. organiseert de SP-afdeling Tilburg een Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze Algemene Ledenvergadering staat in het teken van het kiezen van een nieuw afdelingsbestuur. Op deze avond zal ook aandacht besteed worden aan de mooie verkiezingsuitslag van 19 maart jl. We zijn namelijk gegroeid van 4 naar 6 zetels in de gemeenteraad van Tilburg. Hiermee zijn we de op één na grootste partij van Tilburg.

Deze Algemene Ledenvergadering bestaat uit twee onderdelen.

In het eerste deel zal een nieuw bestuur worden gekozen.

SP leden uit Tilburg zijn niet alleen welkom op de vergadering zelf, maar kunnen zich tot en met vrijdag 11 april tot uiterlijk 12.00 uur! aanmelden als kandidaat bestuurslid.
Bart van de Camp, de huidige voorzitter, legt zijn functie neer en gaat zich volledig richten op zijn taak als raadslid. Ook de andere functies worden opnieuw gekozen. Dus u kunt zich kandidaat stellen voor de functie van voorzitter, organisatiesecretaris of algemeen bestuurslid. U kunt zich maar voor één functie kandidaat stellen.

Uw kandidaatstelling voor het bestuur, met schriftelijke motivatie, kunt u kenbaar maken aan de afdeling. Daarvoor kunt u mailen met de voorzitter van de afdeling via tilburg@sp.nl of deze per post versturen naar Piushaven 29, 5017 AN Tilburg.

In het tweede gedeelte zal lijsttrekker Hans Kokke uitleg geven over de verkiezingsuitslag en wat dat betekent voor onze afdeling. Wie zijn onze nieuwe raads- en commissieleden? Gaan we deelnemen aan het college van B &W? Waarom wel of waarom niet? En wat houdt dat precies in?

Kortom, een hele interessante avond waarin belangrijke zaken besproken en besloten worden die bepalend zullen zijn voor de koers van onze afdeling de komende jaren. De ALV is ook een leuke avond om andere SP leden te ontmoeten en actief mee te denken over wat de SP kan betekenen voor Tilburg.

We hopen zoveel mogelijk leden te zien op dinsdag 22 april. Aanmelding kan via tilburg@sp.nl, of telefonisch: 013-5802320. ( bij geen gehoor spreek een berichtje in)

De avond zal worden gehouden in ons pand aan de Piushaven 29, Tilburg en duurt van 20.00 tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SP Tilburg