De EU verkiezingen

29 april 2014

De EU verkiezingen

De gemeenteraadsverkiezingen zijn net achter de rug met een geweldig resultaat! Het hele land kleurt rood en Tilburg als 5de stad van Nederland heeft tevens een geweldige overwinning mogen behalen. Zonder de inzet van vrijwilligers was dit uiteraard niet gelukt! Nu zijn we er als SP nog niet.

De Europese verkiezingen staan weer voor de deur. Op 22 mei kunnen we met zijn allen stemmen voor een socialer Europa. De landelijke overwinning hebben we al binnen, nu zien wij deze sociale geest ook graag terug op Europees niveau. Deze EU verkiezingen zijn belangrijk voor de toekomst van Nederland. Geven wij toe aan deze Superstaat? Nee! Wij staan voor een samenwerking!  Deze samenwerking vragen wij nu als SP Tilburg ook aan onze trouwe leden. Wij gaan weer de straat op en brengen folders rond tijdens de campagne. Wij zijn nog hard op zoek naar mensen die hier actief aan mee willen werken. Dus heb jij in de weken van 10 mei t/m 22 mei een paar uur de tijd om je in te zetten voor de EU verkiezingen? Dan horen wij graag van je! Neem contact op met Paulina, 0650622169 of mail Paulina@sptilburg.nl.

Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat als je als nieuw lid zoekende bent binnen de SP, actief worden tijdens de campagne een geweldige mogelijkheid is om kennis te maken met de SP Tilburg! Dus schroom niet om ons te benaderen!