Tilburgse SP-leden kiezen nieuw afdelingsbestuur

23 april 2014

Tilburgse SP-leden kiezen nieuw afdelingsbestuur

De leden van de SP-afdeling Tilburg hebben 22 april een nieuw bestuur gekozen. Op de ledenbijeenkomst werd teruggekeken op een bewogen bestuursperiode. Met het naderende coalitieakkoord zijn ook de plannen voor de komende jaren met de leden besproken. De Tilburgse SP blijft de komende jaren het activisme voortzetten en samen met bewoners strijden voor een socialer Tilburg.

Tijdens de bijeenkomst nam de afdeling afscheid van Bart van de Camp. Hij zal niet meer doorgaan in het bestuur, maar wel in de raadsfractie. Nieuwkomers in het bestuur zijn Bob Jansen, Nicolle van Hoof, Paulina Matuszczyk en Hubert Bonis. Het volledige afdelingsbestuur zal er de komende twee jaar als volgt uitzien: Bob Jansen (voorzitter), Jack Rombouts (organisatiesecretaris), Henri Mandemaker, Jeanny Michielsen, Nicolle van Hoof, Paulina Matuszczyk, Hubert Bonis en fractievoorzitter Hans Kokke.

Scheidend voorzitter Bart van de Camp: “Ik heb erg veel vertrouwen in dit nieuwe bestuur. Ik ben erg blij met deze jonge nieuwe mensen en het nieuwe bestuur is daardoor een goede mix van jong en oud. Ik heb er alle vertrouwen in dat Tilburg een stuk socialer wordt de komende tijd.”