Bijeenkomst volkspetitie zorg

7 mei 2015

Bijeenkomst volkspetitie zorg

Op 1 mei is door de FNV tijdens de 1 mei bijeenkomst in Amsterdam in het bijzijn van bijna tienduizend FNV leden de volkspetitie zorg gestart. We willen vanaf 1 mei in 6 weken tijd meer dan 300.000 handtekeningen ophalen om te zorgen dat Staatsecretaris Van Rijn zijn desastreuze zorgbeleid herziet. De SP steunt dit initiatief en willen wij u hierom uitnodigen om samen met de FNV en het CNV dit volkspetitionnement te laten slagen.

Zorgverleners uit het hele land zijn inmiddels aan de slag gaan met het volkspetitionnement. Een aantal zorgverleners heeft al een basis voor een plan gemaakt en dat willen we gezamenlijk gaan uitwerken op deze bijeenkomst zodat we de 300.000 handtekeningen ruimschoots gaan halen en het kabinet op andere gedachten brengen. Iedereen die de zorg een warm hart toedraagt is welkom! Wij waarderen het als u van tevoren laat weten dat u komt maar iedereen is sowieso welkom.

Aanmelden kan via paulina@sptilburg.nl of 06-50622169

Datum: 13 mei