Campagne van start in Tilburg

10 februari 2017

Campagne van start in Tilburg

Foto: SP

De campagne is nu echt van start gegaan. Het belteam bestaande uit Jacoub, Silvie, Miguel en Bob had voor de tweede week op rij een belavond georganiseerd. Het doel is om voor de verkiezingen alle 750 Tilburgse SP-leden persoonlijk te spreken en uit te nodigen voor de campagne. Er zijn nog ongeveer 500 leden te gaan. Alle gebelde leden werden uitgenodigd voor de campagnebijeenkomst van 16 februari (19.00-22.00, Piushaven 29) en voor de campagnedagen in de stad (4 en 11 maart).

Campagneleider Miguel Reijnen: "We hebben vandaag veel leden kunnen spreken. Er hebben zich al flink wat mensen aangemeld voor de 16e. Alle mensen waarvan we geen telefoonnummer of mailadres hadden, hebben we een persoonlijk briefje gestuurd. Als dat geen reden is om te komen...". Na de belavond trok het team de stad in om verkiezingskrantjes rond te brengen. Het begin is gemaakt! Voor meer informatie of aanmelden kun je mailen naar miguel@sptilburg.nl.

Foto: SP