Afdeling Tilburg bedankt Ireen Leijten

12 juli 2017

Afdeling Tilburg bedankt Ireen Leijten

Ireen Leijten is na jarenlange trouwe dienst gestopt met de coördinatie van de bezorging van de Tribunes. Daarnaast is Ireen ook op vele andere manieren actief geweest binnen de afdeling. Voor vaste Tribune-kameraad Joep en voorzitter Bob reden genoeg om Ireen even in het zonnetje te zetten.

Bob: "Ireen is een van de belangrijkste drijvende krachten achter de afdeling geweest. Een stille kracht die er niet van houdt om groot en uitgebreid bedankt te worden, maar we mogen dit als afdeling niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom ben ik blij dat we haar vandaag hebben kunnen verrassen. Actieve leden als Joep en Ireen hebben ervoor gezorgd dat de afdeling groot en vitaal geworden is."

Ireen kreeg het boek 'Dit is een goede gids' van Marieke Eyskoot cadeau, vol praktische tips voor een duurzame lifestyle op het gebied van kleding, verzorging, eten, wonen, werken en vrije tijd. Daarnaast kreeg Ireen een Spathiphyllum (lepelplant) cadeau, een van de meest luchtzuiverende en binnenklimaat verbeterende planten die er bestaan.

Kees van Ham neemt de coördinatie van de Tribunes over van Ireen.