Hart voor de zorg

25 oktober 2019

Hart voor de zorg

Foto: SP

Op maandagavond 11 november organiseert de SP in Breda een avond voor verpleegkundigen en verzorgenden uit de gehele regio en in het bijzonder ook voor mensen die vanuit eigen ervaring te maken hebben met zorg.

In de jeugdzorg, de ziekenhuizen, de thuiszorg, de wijkverpleging, ambulances en op nog veel meer terreinen is de maat vol! Jarenlange bezuinigingen, ontslagen en een veel te hoge werkdruk in kortere diensten, veel uitstroom en dat met een CAO die geen recht doet aan het werk dat er wordt verzet. De BIG-II-wet die er al bijna doorheen was gedrukt, zonder draagvlak in het werkveld. Het wordt hoog tijd dat verpleegkundigen, verzorgenden, etc. weer de zeggenschap terugkrijgen over hun vak en werk!

Op maandagavond 11 november komen er sprekers zowel politiek (Tweede Kamer), vakbond, het werkveld en patiënten zelf. Inloop vanaf 19 uur en vanaf 19:30 tot 21:00 gaan we in gesprek met elkaar in Podium Bloos (Speelhuislaan 153 in Breda).

Centraal staat deze avond dat we allemaal een ❤ hebben voor de zorg.

U kunt zich aanmelden via: