Regioconferentie in Tilburg

6 oktober 2019

Regioconferentie in Tilburg

Foto: Bakker, Maurice

In onze mooie Lochal vond zaterdag 5 oktober de regioconferentie plaats van Noord Brabant. Natuurlijk was de afdeling Tilburg aanwezig. Net als vele andere afdelingen. In een goede sfeer werden er verschillende zaken met elkaar besproken. Zoals de weg naar het komende congres en de stukken voor dat congres. Lilian Marijnissen was ook aanwezig en vertelde over de algemene politieke beschouwingen en wat er allemaal nog in de planning zit.

Tijdens deze conferentie zijn er weer regiovertegenwoordigers gekozen. Met grote meerderheid zijn de volgende mensen gekozen: Nico Heijmans, Irma Koopman en Merian Marijnissen. Deze mensen kennen de SP goed en hebben in het verleden al bewezen dat ze een goede schakel zijn tussen de afdelingen en de landelijke partij. We wensen Nico en Irma heel veel succes in hun regio. Maar natuurlijk ook “onze” regiovertegenwoordiger Merian.

De conferentie werd traditioneel afgesloten met een borrel. Namens de stad Tilburg hebben we de complimenten over de Lochal in ontvangst genomen. Zeker gezien het feit dat de SP Tilburg een flinke bijdrage heeft geleverd om deze Lochal mogelijk te maken.