Mededelingen vanuit het afdelingsbestuur

28 januari 2020

Mededelingen vanuit het afdelingsbestuur

Mededelingen vanuit het bestuur ( 28 januari 2020)
Koningsmarkt 1 februari gaat niet door

De eerstvolgende stand-dag van SP Tilburg zal zijn op zaterdag 7 maart 2020!

Valentijnsdag 2020
Op 14 februari zal de SP een valentijnsgroet uitdelen op Station Tilburg van 07:00 tot 09:00.

Foto: SP

Wil je SP meehelpen deze valentijnsactie te doen ondersteunen? Mail naar sp@sptilburg.nl of laat een bericht achter via de hulpdiensttelefoon: 06 44497289

LETOP!

Op woensdag 26 februari vind in het SP Partijpand aan de Piushaven 29 in Tilburg weer de Tilburgse Ledenvergadering plaats. U bent van harte welkom! Tijdens deze avond hoort u ( als lid) wat de stand van zaken is binnen de partij, waar de fractie zich op richt, welke gemeentelijke plannen er voor liggen en welke ontwikkelingen zich binnen de afdeling afspelen. Dit zijn een hoop goede ontwikkelingen, die we graag met u delen!
Koningsmarkt  7 maart 2020
Op zaterdag 7 maart staan de vrijwilligers van de Afdeling ( het afdelingsbestuur) , de Jongerengroep, de SP Hulpdienst, en de fractie weer op de markt. Wij kunnen je hulp goed gebruiken, dus heb je tijd over? Meld je aan. We staan met een kraam op de Koningsmarkt in Tilburg: ook met een korte inzet van bijvoorbeeld een uurtje zijn we erg blij. Meld je aan via tilburg@sp.nl
                   SP Tilburg..... Voor elkaar

Parkeerbeleid Tilburg
Wij krijgen zorgelijke signalen van Tilburgse burgers dat zij ten onrechte een naheffingsaanslag van de scanauto opgelegd krijgen. Ook bij het in beroep gaan vind geen wederhoor plaats, en voelen weggebruikers zich niet serieus genomen. Wij zijn bezig met een verkennend onderzoek. Wilt u iets kwijt over het parkeerbeleid in Tilburg? Heeft u onterecht een boete ontvangen? Ondervind u problemen in de communicatie met de heffingsambtenaar? Laat het de SP weten via sphulpdienst@sptilburg.nl. Wij helpen u graag.