SP actie met Sinterklaas tintje

6 december 2020

SP actie met Sinterklaas tintje

Afgelopen zaterdag 5 december organiseerde de SP Tilburg een actie met een Sinterklaas tintje. Getooid met een kleurige SP mijter op hun hoofd gingen een aantal SP leden en Rood leden naar het Wagnerplein, Nassauplein en Westerpark om in gesprek te gaan met kinderen en jongeren. De vraag was of ze nog wensen hadden voor hun buurt of wijk. Of dat er dingen anders zouden moeten. Dit mochten ze dan opschrijven of tekenen. Hier werd gretig gebruik van gemaakt. Als dank werden de kinderen en jongeren beloond met een Sinterklaas lekkernij. Aan het einde van de middag keerden de SP leden weer terug naar het SP kantoor met wensen en ideeën in de vorm van tekeningen of geschreven tekst. Deze zullen voorgelegd worden aan de fractie van de SP Tilburg om te kijken of deze wensen en ideeën verwezenlijkt kunnen worden.

We kunnen terugkijken op bijzondere en zeer geslaagde middag. Het bewijst maar weer dat een bezoek brengen aan een wijk/buurt en in gesprek gaan met de bewoners waardevolle informatie oplevert.