SP Tilburg voor een goede politie cao

6 mei 2021

SP Tilburg voor een goede politie cao

Foto: SP Tilburg / SP Tilburg

Vandaag 6 mei was de SP Tilburg aanwezig om de actievoerders van de politie een hart onder de riem te steken voor hun strijd voor een goede cao. Dit gebeurde door ze appelflappen aan te bieden en even met ze in gesprek te gaan. Want de SP vind het belangrijk dat onze politie mensen gewoon een goed en eerlijk loon krijgen voor het vele werk wat ze voor ons doen.

Wilton Sluiters, bestuurslid van de SP Tilburg, vertelt: “We hoorden van deze actie en wij vinden het belangrijk dat wij de politie niet alleen steunen in woorden, maar ook in daden. Daarom zijn we met een aantal SP’ers langs gegaan. Niet alleen om even wat te brengen ,maar ook even in gesprek te gaan. En als je hoort dat ze al een jaar lang aan het praten zijn voor een goede cao, dan schrik ik daar van. Want wij vragen veel van deze politiemensen, dus hebben ze ook gewoon recht op een goede cao. En in hun strijd vinden ze de SP aan hun zijde.”

De SP Tilburg dankt de actievoerders voor hun gastvrijheid en dat ze met ons in gesprek zijn gegaan. We hopen dan ook dat er snel een nieuwe cao gesloten wordt en dat de politie mensen weer een goed loon krijgen voor het mooie en goede werk, dat ze doen.