'Speeltuin' Gerard van Nuenenstraat

9 juli 2021

'Speeltuin' Gerard van Nuenenstraat

Afgelopen zaterdag 3 juli, tijdens de “SP Super Zaterdag”, was er weer een groot aantal SP leden actief in Tilburg Oud-Noord om met mensen in gesprek te gaan over het wonen in deze wijk. We hebben leuke en informatieve gesprekken gevoerd en de meest mensen waren tevreden over het wonen in deze wijk. Echter was er een onderwerp waar iedereen schande over sprak en geen begrip kon opbrengen en dat was de speeltuin aan de Gerard van Nuenenstraat. Deze is leeggehaald en er niets voor in de plaats gekomen. En dit met de zomervakantie voor de deur! Het is gewoon een grote zandbak met vies en vuil zand erin. Eind vorig jaar heeft de SP al aandacht gevraagd voor het achterstallige onderhoud van de speeltuinen in Tilburg. De belofte was dat het geregeld zou worden, maar helaas is er bij deze speeltuin helemaal niks gebeurd. Daarom zal de SP Tilburg samen met de buurtbewoners op zaterdag 24 juli voor de kinderen een leuke activiteit gaan organiseren in de Gerard van Nuenenstraat.