De beste wensen voor iedereen!

19 december 2021

De beste wensen voor iedereen!

Foto: SP Tilburg / SP Tilburg

Afgelopen zaterdag 18 december was de SP Tilburg aanwezig op diverse plekken, om de mensen fijne feestdagen en een gelukkig 2022 te wensen. Zoals elk jaar ging een grote groep SP-ers enthousiast op pad met kerstkransjes en kaartjes met daarop de beste wensen, om deze uit te delen en mensen te ontmoeten.

“Het is natuurlijk altijd leuk om mensen te ontmoeten en met ze in gesprek te gaan. Maar helemaal als je ze iets kunt geven met meteen de beste wensen”, vertelt Angeline van Esch, bestuurslid van de SP Tilburg. Ze vervolgt haar verhaal: “We zijn niet alleen aanwezig geweest in het centrum van de stad, maar ook bij het Wagnerplein, de Westermarkt en de weekmarkt op het Koningsplein. Natuurlijk is een zware tijd met deze Corona, maar ik zie dat mensen heel blij zijn met onze actie en we hebben weer vele positieve reacties mogen ontvangen van de mensen. Dus dit smaakt naar meer.”

Hans Kokke, voorzitter van de SP Tilburg en nummer 2 op de verkiezingslijst, vult verder aan: “De verkiezingscampagne komt eraan en je zou kunnen zeggen dat deze actie een onofficiële aftrap is hiervoor. Want op de kaartjes staan niet alleen de beste wensen, maar ook welke punten er beter kunnen en moeten in Tilburg. Bijvoorbeeld dat er meer betaalbare woningen moeten komen, geen armoede in onze stad en dorpen en goede zorg voor iedereen. Ik ben blij dat er al vele SP-ers zijn die hebben meegeholpen en ik heb nu al zin in de acties, die gaan komen voor de verkiezingscampagne. Want ik wens dat we volgend jaar een mooier, groener en socialer Tilburg, Udenhout, Berkel-Enschot en Biezenmortel gaan krijgen. Daarvoor willen wij gaan strijden als SP Tilburg”

Hou onze website, agenda en sociale media in de gaten, want de SP Tilburg zal ook in het komende jaar actie gaan voeren en als je mee wilt helpen, dan kun je dat kenbaar maken via tilburg@sp.nl

Verder wensen we iedereen vanaf deze plek alvast hele fijne feestdagen en een mooi, gelukkig, sociaal en groen 2022.

Een strijdbare groet,

SP Tilburg