SP Ledendag groot succes

6 juli 2024

SP Ledendag groot succes

Foto: SP

Vandaag hebben we een mooie ledendag gehouden met onze nieuwe en actieve leden. We hebben het sinds vorige zomer erg druk gehad, dus het is erg belangrijk dat we nog steeds energie hebben voor gezelligheid. Het was dan ook een gezellige dag, waar we met veel plezier op terugkijken.

De ledendag begon om elf uur ’s ochtends met koffie en koek. Er waren best een aantal nieuwe gezichten bij, dus dit was een mooi moment om kennis te maken met elkaar. Vervolgens heeft onze voorzitter Erik verteld over onze afdeling en heeft Hans verteld over de fractie. Bestuurslid Jona heeft verteld waar de jongeren mee bezig zijn geweest.

Daarna was het tijd voor ouderwetse competitiviteit. Erik had als echte leraar een quiz voorbereid met vragen over onder andere de partij en onze mooie stad. Toen bleek maar weer dat op dit soort momenten onze mooie idealen toch plaats moeten maken voor fanatisme. Gelukkig was er daarna voor iedereen een prijs, een goede lunch. Na de lunch was het tijd voor twee leuke activiteiten. De groep werd in tweeën gedeeld, de helft kreeg een tour door de stad van onze stadsgids en de andere helft mocht op een bootje stappen. Ook mensen die al lang in Tilburg wonen hebben echt nieuwe dingen geleerd van onze stadsgids en op het bootje bleek dat Erik ook op het water een goede stuurman was.

Na deze mooie dag gaan we de komende tijd uitrusten van alle drukte. Na de zomer zullen we met nog meer energie terugkeren om onze strijd te voeren. We willen al onze leden bedanken voor alles dat ze de afgelopen tijd voor ons betekend hebben. Onze afdeling is niks zonder jullie. We hopen jullie dan ook allemaal te zien na de vakantie, zodat we samen voor een socialer, rechtvaardiger en groener Tilburg kunnen zorgen.