Oprichting Platform Helikopterview

22 maart 2009

Oprichting Platform Helikopterview

Veel mensen die rondom vliegbasis Gilze-Rijen wonen, maken zich zorgen over de gevolgen voor het geluid en het milieu van de vele helikoptervluchten. De laatste tijd is gebleken dat er nogal wat mensen er overlast van ondervinden. Om de handen ineen te slaan tegen de overlast en om de zorgen te delen, is er een initiatief om een platform helikopterview op te richten.
Heli herrie

Het initiatief wordt ondersteund door de SP, maar de oprichters hopen dat later ook andere politieke en milieugroeperingen hen zullen steunen. De bedoeling is dat het platform een overlegpartner wordt voor de vliegbasis, de gemeenten en andere partijen. Dat vereist een stevige organisatie en veel opbouw van kennis. Op maandagavond 30 maart vanaf 20.00 uur is er een oprichtingsvergadering in wijkcentrum Heyhoef, Kerkenbosplaats 1 te Tilburg. Iedereen die zijn zorg wil uiten en mee wil helpen aan de opbouw van het platform wordt van harte uitgenodigd. Het platform richt zich op de inwoners van alle gemeenten rond de vliegbasis. Boodschap van het platform: Uit welke plaats u ook komt, samen staan we sterk!

U kunt zich aanmelden of meer informatie verkrijgen via heliviewGR@gmail.com

Al vlogen die helies op "onjeklonje"
heliviewGR@gmail.com