Nieuwjaarsborrel 17 januari, kom ook!

23 december 2009

Nieuwjaarsborrel 17 januari, kom ook!

Zondag 17 januari zijn alle SP-leden van harte welkom op de traditionele nieuwjaarsborrel. We kijken terug op het afgelopen jaar, we werpen een blik vooruit naar het verkiezingsjaar 2010 maar bovenal wordt het erg gezellig. Nóg een goede reden om te komen: ons politiek café Buskruit! gaat vooraf aan de nieuwjaarsbijeenkomst. Dit keer hebben we een zeer speciale gast: Agnes Kant komt praten met presentator Tiny Kox over de crisis.

Begin 2010 wordt het spannend, de verkiezingscampagne zal in volle hevigheid losbarsten. Een drukke maar vooral ook een leuke tijd. Een tijd waarin we jouw inzet keihard nodig hebben om een goede campagne te voeren. Dat is nodig om de SP nog verder te laten groeien zodat we nog sterker worden in de gemeenteraad en weer kunnen deelnemen aan het college. De SP heeft immers het verschil gemaakt de afgelopen anderhalf jaar! Onze lijsttrekker Johan van den Hout zal een woordje spreken en verder is er natuurlijk volop gelegenheid om met elkaar van gedachten te wisselen.

De nieuwjaarsbijeenkomst vindt plaats in De Harmonie, Stationstraat 26, en begint om 17.00 uur, na afloop van Politiek café Buskruit! dat aanvangt om 15.00 uur.