Help mee met de campagne –vanuit je luie stoel

26 februari 2010

Help mee met de campagne –vanuit je luie stoel

Iedereen kan meehelpen met de campagne. Desgewenst vanuit z'n luie stoel. En ook nog eens op verschillende manieren.
Aan de rechterkant van deze pagina staat een IK SP-blokje waar je je kunt aanmelden voor een persoonlijk profiel. Daarmee blijf je niet alleen op de hoogte van belangrijk nieuws, maar help je ook mee aan de verkiezingscampagne.

Nadat je je hebt aangemeld kom je terecht in je eigen persoonlijke campagnecentrum waar je op een simpele manier vrienden, familieleden, collega's, geliefden en zelfs mensen waar je een hekel aan hebt, kunt vertellen over de SP en kunt aanmoedigen woensdag SP te gaan stemmen. Even makkelijk is het om folders, posters en andere verkiezingsmateriaal te bestellen.

Een andere manier om mee te helpen met de campagne is door van jezelf een HIT te maken. Vul je email-adres in in het blokje Je bent een HIT en laat je verrassen door het SP-campagnelied. De oplettende kijker zal Agnes Kant een heuse radslag zien uitvoeren. Aarzel niet om ook van je vrienden, familieleden en collega's een HIT te maken.

Dus nu het zo makkelijk is, help mee met de campagne en laten we samen zorgen voor een sociaal en menselijk Tilburg!