Nieuwe stadsdichteres Esther Porcelijn zorgt zondag voor Buskruit!

13 september 2011

Nieuwe stadsdichteres Esther Porcelijn zorgt zondag voor Buskruit!

Op zondag 18 september is de nieuwe stadsdichteres Esther Porcelijn de gastcolumnist in Politiek Café Buskruit!. Esther Porcelijn is de opvolgster van Cees van Raak en de eerste vrouw die deze rol mag vervullen. Ze studeert momenteel filosofie aan de Universiteit van Tilburg. Buskruit, het politiek café van de SP Tilburg vindt plaats in de NK Harmonie, Stationstraat Tilburg, en start om 15.00 uur (sluiting 17.00 uur, toegang gratis).

Buskruit! is een interessant en inspirerend zondagmiddag-café met diverse items over politiek. Maar dan wel voor een breder publiek dan de gebruikelijke ons-kent-ons-netwerkjes van bestuurlijke en politieke bobo's. Het is een flitsend programma met debatten over actuele plaatselijke en landelijke politieke thema’s. Naast Esther Porcelijn zullen in Buskruit! dan ook actuele onderwerpen aan bod komen en zullen de bezoekers kunnen genieten van live muziek van Mattanja Joy Bradley. Presentator is Kevin Hordijk.

Politiek Café Buskruit! wordt gehouden van 15.00 tot 16.30 uur in De Harmonie (stationsstraat 26) in Tilburg. Inloop vanaf 14.45 uur. Meer informatie over Buskruit! vindt u op de website www.buskruit.org.

www.buskruit.org