Kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 vastgesteld

1 december 2013

Kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 vastgesteld

Tijdens de algemene leden vergadering van donderdag 28 november is de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 vastgesteld. Huidig fractievoorzitter, Hans Kokke, werd gekozen tot lijsttrekker. De verdere kieslijst werd in grote meerderheiddoor de leden aangenomen. “De leden hebben hun vertrouwen aan mij en de rest van de kieslijst gegeven.

Wij zullen ervoor zorgen dat dit vertrouwen wordt omgezet in een mooi resultaat. Met dit mooie resultaat zullen we voor bestuurlijk verantwoordelijk gaan. En zo Tilburg sterker en socialer maken.”, aldus Hans Kokke.

Verder is het concept verkiezingsprogramma voorgelegd. Hierover werd een levendige discussie gevoerd met een goede inbreng van onze leden. Het bestuur zal de inbreng van de aanwezige leden meenemen en het programma aanscherpen. Verder kunnen alle leden nog tot 12 december reageren op het programma. De opmerkingen kunnen gestuurd worden naar hanskokke@raadtilburg.nl. Op vrijdag 27 december zal het bestuur het definitieve verkiezingsprogramma presenteren.

Tot slotte heeft het campagneteam zijn plannen gepresenteerd en een oproep gedaan aan de leden, om zich in te zetten voor de komende campagne. Het enthousiasme onder de leden was groot en een groot deel van de aanwezige leden heeft zich opgeven om mee te helpen in de campagne.

“Ik ben zeer tevreden”, verteld Bart van de Camp, voorzitter van de SP Tilburg. “We hebben een goede lijst vastgesteld en een goede discussie over het programma gehad. Verder hebben zich al vele vrijwilligers aangemeld voor de campagne. Dus al met al een geslaagde avond. Een prima eerste aanzet voor een mooi resultaat met de gemeenteraadsverkiezingen. “, aldus Bart van de Camp.

Hieronder de vastgestelde kieslijst SP Tilburg.

1.            Hans Kokke

2.            Bart van de Camp