Zorg jij ook voor Buskruit!??

30 mei 2014

Zorg jij ook voor Buskruit!??

Het team van het Politiek Café Buskruit! is op zoek naar jou! Want wij als redactie van dit boeiende en inspirerende politiek café van SP Tilburg zoeken mensen die ons redactieteam komen versterken.

Wij vergaderen 1 tot 2 keer per kwartaal, waarin wij het programma voorbespreken en voorbereiden. Daarna mag je zelf aan de slag met een onderwerp. Dus zoeken op internet en in je netwerk naar interessante gasten en ze vervolgens met een sprankelende uitnodiging over de streep trekken om voor het enthousiaste publiek hun verhaal te doen of het zinnenprikkelende debat met andere gasten aan te gaan. En je stopt natuurlijk niet voordat je je onderwerp rond hebt. Want ‘The show must go on!’

Dus weet jij je weg op Google goed te vinden, vind je het mooi om inspirerende gasten uit te nodigen uit de politiek, wetenschap, entertainment of de literatuur en samen met ons te zorgen voor een onvergetelijke avond, dan zijn wij op zoek naar jou! Meld je daarom aan bij Henri Mandemaker via email henri@buskruit.org of bel hem even op tel. 06 – 46 16 19 14.

Het team van Buskruit! bestaat momenteel uit Henri Mandemaker (hoofdredactie/PR), Jolanda van Grunsven (redactie/sfeerverslag), Ger Thonen (redactie/fotografie), Kevin Hordijk Ipresentator), Eef van Eerdewijk (muziekprogrammering), Esther Porcelijn (programmering columnisten), Gwen Lawera (Website/Facebook/Twitter) en Claudy de Vet (ontwerp posters/floormanager). Buskruit! wordt eenmaal per kwartaal op een maandag gehouden in Café De Plaats op Piusplein 61.

Meer informatie over Politiek Café Buskruit! vind je op www.buskruit.org.