Hans Kokke geïnstalleerd als nieuwe SP-Wethouder

21 mei 2014

Hans Kokke geïnstalleerd als nieuwe SP-Wethouder

De SP is erg gelukkig met de benoeming van wethouder Hans Kokke. Met hem krijgt Tilburg een sociale en betrokken wethouder. Met het vertrek van Hans uit de raad verwelkomen we kersvers raadslid Nicolle van Hoof. Nicolle zal plaats nemen in de commissie sociale stijging en zich bezig gaan houden met onder andere zorg en welzijn. René Spieringhs is naar voren geschoven als nieuwe
fractievoorzitter.

"De SP is erg blij met dit sociale en groene akkoord.
Wij wensen Hans veel succes bij het uitvoeren van zijn wethouderstaken", aldus René Spieringhs, die tijdens het debat op 19-5 zijn maidenspeech uitsprak.

Voorzitter Bob Jansen voegt hier nog aan toe: "We zijn als SP Tilburg erg trots dat Hans eindelijk aan de slag kan. De stad zal een stuk socialer worden de komende vier jaar, en daar zullen wij ons als hele afdeling met hart en ziel voor inzetten."

Reacties

Al 3 jaar zijn wij aan het knokken tegen de schijnconstructies. Alfa valt er ook onder. U als vertegenwoordiger van Sp stemmers gaat dwars tegen alle normen en waarden in waar Sp voor knokt. Ik heb het dan tegen de heer Kokke. Ik heb gisteren meegestreden tijdens de bezetting in Bronckhorst. Ik schaamde me voor U.

De SP Tilburg heeft met verbazing kennis genomen van berichten in de landelijke media. In deze berichten zijn, zonder check of dubbelcheck uitspraken van staatsecretaris van Rijn overgenomen. De SP afdeling Tilburg voelt zich genoodzaakt om met deze verklaring de mogelijk ontstane verkeerde indruk die is veroorzaakt door deze uitspraken, recht te zetten. lees hier de onze verklaring: https://tilburg.sp.nl/nieuws/2016/02/alfahulp-in-tilburg

Hans bedankt voor je aanwezigheid bij de TA avond in de Harmonie, het gebak was lekker, leuk om zo gewaardeerd te worden