Wijkbezoeken

26 juni 2016

Wijkbezoek 't Zand

Foto: SP

De SP is deze zaterdag weer gaan buurten. Ook deze week in de buurt van de Westermarkt. We zijn langs de deuren gegaan om de buurt bewoners te vragen naar hun woongenot en of wij nog iets voor ze konen betekenen in de lokale politiek.

20 juni 2016

SP Tilburg op wijkbezoek in West

Foto: SP

Afdeling Tilburg gaat elke zaterdag tussen 11.00 en 12.00 op wijkbezoek om te kijken wat er speelt in de wijk. Zaterdag 18 juni was het de beurt aan West, in het gebied rondom het Westerpark. Afgelopen zomer is daar een verordening ingesteld vanwege overlast van hanggroepjongeren. De verordening geldt nog steeds. We waren benieuwd hoe het nu in de wijk gaat.

14 juni 2016

Wijkbezoek Huibeven 11 juni

Foto: SP

Afgelopen weken was de SP Tilburg in de Reeshof te vinden. Op 11 juni waren we op bezoek in de wijk Huibeven.

25 mei 2016

Wijkbezoek Huibeven

Foto: SP

Na een geslaagd eerste wijkbezoek nieuwe stijl afgelopen zaterdag zullen we deze zaterdag weer de wijk in gaan. We blijven in de Reeshof, deze keer is de wijk Huibeven aan de beurt.

23 mei 2016

Wijkbezoek Campenhoef

Foto: SP

SP Tilburg zal komende tijd elke zaterdag een wijk in Tilburg gaan bezoeken. Afgelopen zaterdag hebben we als eerst de wijk Campenhoef in de Reeshof bezocht.