SP heeft beste softdrugs- en coffeeshopbeleid

27 februari 2010

SP heeft beste softdrugs- en coffeeshopbeleid

De SP heeft volgens de belangenvereniging van Tilburgse coffeshops, De Achterdeur, het beste softdrugs- en coffeeshopbeleid. Daarom staat de SP bovenaan de speciale verkiezingsposter die De Achterdeur heeft ontworpen. Lijsttrekker Johan van den Hout nam hem zaterdagmiddag in coffeeshop Toermalijn in ontvangst uit handen van Wim Vugs, voorzitter van De Achterdeur en eigenaar van Toermalijn. Tevens kreeg hij het boek Het utopisme van de drugsbestrijding van Egbert Tellegen.
Johan van den Hout neemt verkiezingsposter in ontvangst

De speciale verkiezingsposter van De Achterdeur is onderdeel van een landelijke actie rond de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen, in het leven geroepen door verschillende coffeeshopbonden. Met posters en flyers roepen zij coffeeshopbezoekers op hun stem niet in rook op te laten gaan en cannabisvriendelijk te stemmen. Op die posters en flyers staat welke partijen voor en welke tegen coffeeshops zijn. De posters hangen in alle coffeeshops.

De Achterdeur