Inzamelingsactie voedselbank

10 december 2014

Inzamelingsactie voedselbank

Inzamelingsactie door de SP voor de Voedselbank in Tilburg. Help ons mee zoveel mogelijk producten in te zamelen voor de Voedselbank.
We willen iedereen, kinderen en volwassenen, er toe oproepen om de komende weken houdbaar voedsel te verzamelen om de voedselpakketten van de Voedselbank de komende tijd compleet te kunnen maken.
De SP is dit jaar weer aanwezig tijdens de Winter in Zuid. Naast de mogelijkheid om met ons in gesprek te komen, doen wij dit jaar ook een inzamelingsactie voor de Tilburgse voedselbank.

De mensen die de pakketten aanvragen, hebben zo’n minimaal inkomen dat ze na aftrek van huur en andere vaste lasten te weinig geld over hebben om voldoende eten te kopen.  Je kunt helpen door levensmiddelen die je over hebt aan de voedselbank te schenken. De producten die het meest nodig zijn: Suiker, thee, koffie, rijst, pasta, pastasaus, groente in blik, zoet beleg, koffiemelk en lang houdbare melk.

Wanneer: zondag 14 december bij de SP kraam tijdens Winter in Zuid aan de Korvelseweg. De SP brengt op 19 december de levensmiddelen naar de voedselbank in Tilburg.

Op 17 december kan men tussen 18.30 en 20.30 spullen afleveren op de het partijkantoor aan de Piushaven.

Hartelijk dank namens de SP Tilburg, immers de SP staat voor 100% sociaal!