24 januari 2014

We zijn begonnen en ik heb er zin!

Afgelopen zondag was de nieuwsjaarsreceptie van de SP Tilburg. Dit was ook de aftrap voor de campagne voor de gemeenteraadsverkeizingen van 19 maart.

We zullen de komende tijd nog meer de stad en dorpen ingaan om de mensen te overtuigen om SP te stemmen. En ik weet zeker dat dit  gaat lukken.

Want de SP Tilburg heeft een goed verkiezingsprogramma om de stad Tilburg beter en socoialer te maken. Door de mensen in Tilburg de zorg te geven, waarop ze recht hebben. Maar ook de mensen meer zelf te laten beslissen over hun straat, wijk en buurt. En door het energiezuiniger maken van de woningen in Tilburg.

Ook hebben we een geweldige kandidatenlijst. Met daarop een mix tussen ervaren raadsleden en een jonge, enthousiaste nieuwkomers. Met dit team kunnen en willen we de stad Tilburg gaan meebesturen.

En laatste wil ik onze leden noemen. Die zullen de wijken en buurten ingaan. Om deur aan deur het SP verhaal te vertellen. En de mensen in Tilburg overtuigen om op 19 maart SP te stemmen.

We zijn begonnen en ik heb er zin!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.